Intryck från Krokahus

Var på Rydebäcks Fritidsgård Krokahus igår kväll. Det är en gård som man gärna återvänder till då de verkligen har lyckats skapa en riktigt skön stämning där. Att de ungdomar som kommer dit verkar gilla att vara där och sina fritidsledare är så oerhört påtagligt. Man blir lugn i själen av att komma dit - och det ledde såklart till att bokpratet blev så fantastiskt bra. Det beror en hel del på böckerna också - vi är mer än nöjda med de titlar som vi har valt ut denna gång - men också att jag för egen del upplever att jag har börjat hitta den röda tråden i hur jag ska prata om böckerna. Enda nackdelen med detta är att jag gärna hade brutit denna röda tråd och haft Maria med mig, men då verkligen hela hennes familj har gått i däck med sjukdomar så blev det inte så. Håller verkligen tummarna för att hon är med nästa vecka - jag tror nämligen att hon är väldigt sugen på det, för då kommer vi till hennes gamla område Elineberg. Vi kommer vara där från kl. 18.00 onsdagen den 16/3 - och det kommer bli kul!

/Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback