Tjuvlyssnat



Min mage vet att jag är nära! (På Drottninggatan i Stockholm)


En man ~25 går väldigt snabbt och stelt. Samtidigt pratar han i telefon.

Mannen: Nu har jag pruttat för varje steg sedan Gamla Brogatan! Det är fan bäst du kommer ner och öppnar nu!
Mannen börjar småspringa.
Mannen: Nu!


Du anar inte vad man kan få höra om man spetsar sina öron! I den här boken har man samlat de bästa tjuvlyssningarna från bloggen tjuvlyssnat! Hejdlöst roligt!

Har du hört några roliga tjuvlyssningar ? Dela med dig i en kommentar!



» Låna boken på bibblan
» Läs mer om bakgrunden till boken

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag skrattade högt flera gånger när jag läste den här boken. Den innehåller massor av kort tjuvlyssnings-historier.



Här är en historia som någon hört på ett café i Ängelholm:



Ett tjejgäng sitter en bit bort vid ett bord då en av tjejerna utbrister: "Alltså tjejer, vet ni om det är mindre socker i Marlboro Lights?"

2009-02-12 @ 09:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback