Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer



"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom."


Det är med bävan Isabella flyttar till den lilla sömniga staden Forks för att bo med sin pappa. Men när hon träffar Edward tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Snart blir deras till syntes perfekta förhållande ombytt till kaos när en annan vampyr James, börjar törsta efter Bellas blod och bestämmer sig för att hon skall bli hans.


Hoppa på vampyrtrenden! Du kommer inte att ångra dig!



» Låna boken på bibblan
» Läs mer om författaren

Kommentarer
Postat av: Klara :)

Jag tycker att den här boken är oerhört bra! Den har allt! Det är en sådan bok som man bara inte kan lägga ifrån sig, man vill bara läsa och läsa. Den är även romantisk och kretsar väldigt mycket kring Bellas och Edwards kärlek och hur de trotsar allt när de bestämmer sig för att bli ihop. Även om den handlar om vampyrer så känns den väldigt realistisk och verklighetstrogen, det är nästan som om det faktiskt skulle kunna hända i verkligheten!

Jag rekommenderar verkligen den här boken och det är definitivt en av de bästa böckerna jag läst på länge!

Postat av: Kajsa

Jag håller på att läsa denna boken nu och bara längtar till jag kommer hem ikväll och kan läsa fortsättningen! :) Den är riktigt spännande!!!

2009-02-12 @ 09:58:51
Postat av: Viktoria Andersson

Jag har läst denna boken och jag tycker inte att den var så bra. Jag tycker att Belle var lite gnällig och Edward var bara konstig.

Jag tycker att vampyrerna är dåligt gjorda och skiftar mycket från den klassiska vampyren genom att de kan tåla solljus och kors.

2009-03-09 @ 11:12:50
Postat av: M

Världens bästa bok!

2009-03-16 @ 09:56:52
Postat av: N

En jättebra bok! jag har läst dem tre förstsa böckerna, och jag håller på att läsa den fjärde. Det enda jag kan säga är att det är en oerhört bra bok!! jag kunde inte lägga ifrån mig den heller, för den delen. jag kan verkligen rekommendera denna boken, och jag hoppas att dem som läser den kommer att tycka om den.

P.S jag har tittat på filmen, och den kan jag också rekommendera!!

2009-03-30 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback